OosterOurthe
standard-title Veel gestelde vragen FAQ

Veel gestelde vragen FAQ

Vraag: Werken jullie met vaste aankomstdagen?

De meeste andere chaleteigenaren werken uit gemakzucht met vaste aankomstdagen. Bvb vrijdag en maandag, u kan bij hun enkel een midweek, week, weekend boeken. Bij ons is het simpel, wat vrij is is vrij. U beslist zelf wanneer u op vakantie gaat, het is tenslotte de 21'ste eeuw. Kijk op onze kalender of uw gewenste data nog beschikbaar zijn.

Vraag: Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Lees rustig onze huurvoorwaarden alvorens te boeken. Als u het voorschot betaald geeft u aan akkoord te gaan met onze huurvoorwaarden. U vindt deze onder Nuttige links. Helemaal onderaan op de hoofdpagina.

Vraag: Wat is Chalet OosterOurthe?

Wij zijn geen multinational die snel veel geld wilt verdienen. Monika en Manuel bezitten ieder persoonlijk een chalet en verhuren deze. Wij staan garant voor een persoonlijke aanpak. We hebben een voltijdse job en doen dit als hobby erbij. We proberen zo snel en goed mogelijk te reageren op mogelijke problemen.

Vraag: Met wie kan ik contact opnemen?

Wij (Monika De Borger en Manuel Galicia) zijn altijd per e-mail bereikbaar, u kunt ons mailen naar info@oosterourthe.be. Daarnaast zijn wij ook telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer(+32) (0)496 28 13 24 (Manuel) ofwel (+32) (0)497 11 70 69 (Monika).

Vraag: Kan ik mijn reservering annuleren?

Indien u genoodzaakt bent uw reservering te annuleren dan vragen wij u om dit zo snel mogelijk kenbaar te maken. Wanneer u het direct na uw reservering kenbaar maakt kunnen we dit in de meeste gevallen kosteloos voor u rechtzetten. Eens u het voorschot van 150€ betaald heeft is de boeking definitief. U verliest dan het voorschot bij annulatie. Wij hebben dit bedrag nodig omdat wij commissie- en administratiekosten hebben. Ook is de kans klein dat wij een nieuwe huurder vinden op korte tijd. Uitgebreide informatie kan u nalezen in onze huurvoorwaarden.

Vraag: Hoe kan ik een vakantiehuisje boeken?

Kijk op de pagina van het gewenste huisje, als het huisje nog beschikbaar is op de kalender kan u online boeken. De data die rood aangegeven zijn kan u niet meer boeken. Boek minstens 3 dagen (2 nachten), vul alle gevraagde gegevens in en wij nemen contact met u op per mail. U kan steeds vrijblijvend mailen of bellen als u vragen heeft.

Vraag: Waar staat het vakantiehuisje precies?

Onze 2 chalets zijn in dezelfde straat gelegen. Rue cherapont 24, 28 en 40 6670 Limerlé, (Gouvy) Klik in het Menu op CONTACT.

Vraag: Hoe gebeurt de sleuteloverdracht?

Wij werken met een kluisje waar de sleutels inzitten, u krijgt van ons een persoonlijke code om het kluisje te openen. Zo hoeft u zich niet te haasten, het is tenslotte vakantie.

Vraag: Mag ik mijn hond meenemen?

Aan de bronnen van de Ourthe wandelen zou niet compleet zijn zonder uw trouwe viervoeter. Honden zijn toegelaten (max 2 of in samenspraak) behalve in de Family chalet.

Vraag: Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kan zowel de aanbetaling als de overige huursom betalen per bankoverdracht ofwel ter plaatse indien het een last minute betreft.

Vraag: Aankomst- en vertrekuur?

Wij tellen in 'dagen' in plaats van in 'nachten'. U kan immers al in uw huisje vanaf 14u op de dag van aankomst. U dient de chalet te verlaten ten laatste rond 18u op de dag van vertrek.

Vraag: Wat is er precies in de huurprijs inbegrepen?

In onze huurprijs is altijd de energierekening inbegrepen.  U betaalt achteraf geen water, elektriciteit, pellets of stookolie voor de verwarming...

U kan zelf een prijs simuleren (vrijblijvend) door bij het juiste huisje alle gegevens eens in te geven.

De prijs verandert naargelang het aantal personen (bedlinnen), aantal dagen, huisdieren...

De waarborg (180€) moet u er zelf nog bijtellen.

Enkel brandhout voor de houtkachel of hottub zijn niet inbegrepen, deze kan u zelf aanvullen of achteraf afrekenen via de waarborg.

 

Onze chalets

Laden…
  • Chalet Basic

    Maximaal 4 personen

  • Chalet Comfort

    Maximum 6 personen

Gastenboek

Laden…